Anslags

INTRESSEN
VÄNNER

Uppdaterad 2024-02-12

STOP! Just nu tar vi inte in nya medlemmar i Singelföreningen 3f.!
Välkommen till oss i 3f ! Skicka ett mail till singelforeningen3f@gmail.com så får du vårt informationsmaterial.

OBS! Vi återupptar 3f-träffar och aktiviteter!

Se "Klotterplanket" (här till vänster) för info om när promenader och annat återupptas!

Information om olika aktiviteter finns under respektive rubrik på sidan Sektioner (här till vänster). Kontakta styrelsen för mer info.

Medlemsavgift: Annars, kolla här:

Plusgirokonto Nordea nr
Program (kommer varannan månad) till din e-post-adress: 100kr/år;
Pappersprogram per vanlig post: 200kr/år.

OBS! Fr. o. m. vintern 2023/24: Pubträffar Pub Barbeque Steakhouse, Kungsgatan 54, kl.17.00 första måndagen i månaden och tisdagen 14 dagar efter i samma månad.
Färdtips: T-
Hötorget plus cirka 5 min promenad.
Se "Klotterplanket" (här till vänster) för info om promenader och annat!
Skriv gärna in ett förslag.
( Inget lösenord behövs.
)

- Kolla dessutom i programmet för utflykter, vandringar, museibesök och mycket annat.

- Restips - Läs mer på Sektioner/ Resor

Glöm inte att regelbundet kontrollera Klotterplanket - Där kan finnas aktiviteter som inte hann komma in i programmet! Eller skriv in DIN kommentar eller förslag vad du vill göra med 3f-kompisar, även med kort varsel!

Efterlysning
Vi behöver fler personer som kan ansvara för aktiviteter i föreningen. Gäller även enstaka aktiviteter! Vad vill just du göra? Promenad eller pic-nic i ditt favorit-område? Middag, utflykt eller teater tillsammans? Kontakta någon i styrelsen och meddela din/er idé!! Eller skriv på "Klotterplanket"!