OBS! Tyvärr tar vi inte in nya medlemmar nu! Vi väntar på beslut kommande årsmöte rörande föreningens framtid.
LF/2024-02-12

Singel? Vill Du ha kul på Din fritid ?... Kom då med i vårt rika utbud av gemenskap och aktiviteter! Free For Fun, 3f, är Stockholms största (??) ideella singelförening.

Målgrupp: Singlar från ca 60 år och uppåt.

Vi promenerar, reser, spelar boule, går på pub eller bara umgås på våra regelbundna trivsel-träffar, dvs vi gör mycket som berikar livet!

Se "Klotterplanket" (här till vänster) för info om när promenader och annat äger rum!

Vill du bli medlem? Stopp! Se ovan!
Skriv ett e-brev, så får du information!
*** Obs! e-post-adress: *** singelforeningen3f@gmail.com

Uppdaterad: 2023-10-17

*** Obs! e-post-adress: *** singelforeningen3f@gmail.com

OBS! Fr. o. m.
vintern 2023/24: Pubträffar Pub Barbeque Steakhouse, Kungsgatan 54, kl.17.00 första måndagen i månaden och tisdagen 14 dagar efter i samma månad.
Färdtips: T-
Hötorget plus cirka 5 min promenad.
Se "Klotterplanket" (här till vänster) för info om promenader och annat!
Skriv gärna in ett förslag.
( Inget lösenord behövs.
)

vallentine Trevliga aktiviteter!

Obs! Du har väl betalat medlemsavgiften? Tack! (Se "Anslagstavlan" för rätt konto.) Anslagstavlan.

E-post: singelforeningen3f@gmail.com

Obs! Nästa 3f-träffar: Fr.o.m. vintern 2023/24: Se ovan! Kolla även /skriv gärna på "Klotterplank" här på 3f:s hemsida (nere till vänster, inget lösenord)